Bratislava ponúka množstvo kancelárií na prenájom
Vybrať si z ponuky prenajímaných kancelárií môže byť niekedy skutočne zložité, najmä ak sme s tým doteraz nemali žiadne skúsenosti. Na čo pri výbere kancelárie dbať a koho požiadať o pomoc v prípade, že sa v nájomnej zmluve nevyznáme?
Kancelárie, ktoré nik neprehliadne
Pokiaľ hľadáte kanceláriu, v ktorej vás nebudú navštevovať klienti, nebude hriechom sa uchýliť na neznámej ulici v nenápadnej budove na konci mesta. Takéto kancelárie na prenájom vás pravdepodobne ani nevyjdú draho a tiež sa nemusíte nutne zmieriť s ich zlou estetickou stránkou. Hoci sa priestory nenachádzajú v centre mesta, budova môže byť top stave, tzn. byť zrekonštruovaná zvonka i vnútri, zateplená, s výťahmi a dobrým internetovým pripojením. Podstatné je dohodnúť sa s jej správcom na rozumných cenách prenájmu a ostatných podmienkach zmluvy. Ak sa v danej oblasti príliš nevyznáte, požiadajte o pomoc spoločnosti, ktoré sa zaoberajú sprostredkovaním voľných kancelárií na prenájom, ale aj dohadovaním zmluvných podmienok. Ich odborné rady oceníte najmä v prípade, že máte záujem o kancelárske priestory v centre mesta, príp. s dobrým napojením do centra mesta alebo na diaľnicu. Kancelárie na prenájom v známych mestských častiach alebo v neprehliadnuteľných budovách vás však môžu prekvapiť vyššími cenami. Netreba však zúfať, lebo väčšinou sa za týmito cenami skrýva aj vynikajúci stav kancelárií a kvalitné služby správcu.
Čo najvýhodnejší prenájom kancelárií
Pri myšlienke prenajať si kanceláriu majte na pamäti, že správca budovy chce na vás zarobiť, zatiaľ čo vy chcete na prenájme čo najviac ušetriť, aby vaše podnikanie malo zmysel a nepracovali ste len preto, aby ste dokázali splatiť mesačné nájomné. Aby na oboch stranách vládla maximálna spokojnosť, vopred si ujasnite, aké priestranné by požadované kancelárie mali byť. Od ich metráže a, samozrejme, od konkrétnej časti Bratislavy sa totiž odvíja aj cena prenájmu. Čím viac luxusu vám správca budovy v rámci nájomnej zmluvy nasľubuje, tým lepšie pracovné podmienky budete mať. Reč je napríklad o bezplatnom parkovisku bezprostredne pri budove, bezpečnostných kamerách, o prístupe do budovy, prítomnosti moderného vybavenia, ako je kancelársky nábytok alebo technika, prítomnosti výťahov, klimatizácie, vlastnej kuchynky a hygienických zariadení alebo cenovo výhodných internetových a telekomunikačných službách. Podľa charakteru vášho zamestnania vás pri výbere kancelárie na prenájom ovplyvní aj možnosť prenajať si viacero kancelárií v rámci jedného poschodia alebo možnosť prenajať si tzv. openspace kancelárie, v ktorých spolu pracuje viacero ľudí a ich pracoviská sú oddelené iba opticky pracovnými stolmi, príp. priečkami.
Komentáre sú vypnuté, ale trackbacks a pingbacks nie.