Čo všetko zahŕňajú IT poradenské služby?
Potrebujete ušetriť čas a poradiť s riadením informačných technológií? Obrátiť sa môžete na IT poradenské služby. V akých situáciách vám pomôžu?
Čo poskytujú IT poradenské služby?
Cieľom IT poradenských služieb je zamerať sa na konzultačné a technické požiadavky zo strany klientov a poskytnúť im dlhodobé riešenia. Poradenské služby v oblasti IT často využívajú zákazníci ako posudok významu cenovej ponuky IT dodávateľov.
Tieto služby môžu zahŕňať rôzne sféry, napríklad:
1. poradenstvo v oblasti IT stratégií – takéto služby pomáhajú vytvoriť vhodnú IT štruktúru pre dosiahnutie požiadaviek spoločnosti. Služby IT stratégie dokážu posúdiť zmeny, vďaka ktorým spoločnosť môže získať potenciálne biznis možnosti. Pomocou nich je možné zníženie nákladov alebo dosiahnutie konkurenčnej výhody.
2. konsolidačné služby – tento druh služieb môže pomôcť zvýšiť efektivitu, agilnosť a účinnosť. Okrem poskytovania systémov dátových centier zabezpečujú aj architektúru, stratégie a riešenia IT procesov pre naplnenie vopred stanovených obchodných cieľov.
3. poradenstvo pre IT architektúru – základom je poskytovanie informácií o aktuálnom stave IT infraštuktúry pre identifikáciu príležitostí na zvýšenie výkonnosti a vytvorenie efektívneho plánu. Obsahuje tiež IT management consulting a SOA.
Výhody využitia IT poradenských služieb
- tipy a rady od IT špecialistov z domáceho aj zahraničného prostredia
- úspora času a peňazí
- prispôsobenie sa predstavám klienta
- podpora pri riadení projektov v oblasti IT
- informačné systémy
Čo by mala poskytovať firma ponúkajúca tento typ služieb?
- profesionálny tím špecialistov s dlhoročnými skúsenosťami
- kvalitu a odbornosť na prvom mieste
- presne stanovenú sumu – žiadne dodatočné konzultačné náklady
- tie správne IT riešenia
- vhodne použité efektívne nástroje pre zjednodušenie procesov
- spoľahlivosť a dostupnosť
- remote support – prípadná pomoc na diaľku
Základom úspechu poradenských projektov by malo byť komplexné zvýšenie výkonnosti IT v úzkej nadväznosti na celý podnik. Kľúčovým faktorom je spolupráca konkrétne s riaditeľmi IT alebo inými pracovníkmi v danej oblasti pre vybudovanie čo najefektívnejšej spolupráce a organizácie v oblasti informačných technológií.
Reklamný článok
Foto: bigstockphoto.com
Komentáre sú vypnuté, ale trackbacks a pingbacks nie.