X

Tlač plagátov a letákov je stále rozšírená

Reklamné letáky a plagáty pozná asi každý. Pritom nezáleží, či k nim máte pozitívny, alebo negatívny vzťah. S najväčšou pravdepodobnosťou ich určite nájdete vo svojej poštovej schránke. Prečo však firmy investujú prostriedky do tlače plagátov a letákov? Podľa niekoho by sa určite našli aj lepšie spôsoby reklamy, ktoré by menej otravovali ľudí. Avšak treba si uvedomiť, že tlač letákov sa stále oplatí, hlavne v porovnaní ceny a výkonu danej reklamy.

 

Direct marketing funguje aj vďaka plagátom a letákom

Pre niekoho neznámy pojem, avšak práve direct marketing je to, na základe čoho sú distribuované propagačné materiály. Tlač letákov a plagátov je totiž spôsob, ako tieto materiály vznikajú. Pri ich návrhoch sú zohľadňované potreby cieľovej skupiny, ktorej sú distribuované. Ich úlohou je priamo osloviť a spôsobiť želanú reakciu. Najčastejšie sa tlač a distribúcia plagátov a letákov vykonáva za účelom podpory predaja konkrétnych produktov. Prípadne sú tlačené pre prilákanie potenciálnych zákazníkov do obchodu alebo na predajné miesto.

 

Tlačiť plagáty však nemá zmysel doma

Ak si človek myslí, že vytlačenie takýchto materiálov je jednoduchou a lacnou záležitosťou, tak to rozhodne nie je pravda. Samozrejme sa plagáty a letáky dajú vytlačiť aj v domácich podmienkach alebo niekde vo firme. Problém však vzniká pri ich kvalite a nákladoch na tlač. Domáce, ale aj kancelárske zariadenia totiž nie sú stavané na tlačenie plagátov vo veľkom počte. Problémom je totiž cena jednej kópie. Naproti tomu, profesionálne polygrafické centrum prinesie úsporu a zjednoduší celý proces tlače letákov.

 

Polygrafické centrum je zárukou úspory

Vďaka kvalitnejším a efektívnejším technológiám dokáže polygrafické centrum vytlačiť jednu kópiu lacnejšie ako bežné tlačiarne. Samozrejme je tu určený minimálny počet kópií, pretože fixné náklady tlače sú u polygrafického centra rozhodne vyššie ako pri bežnej tlačiarni.

Pokiaľ teda potrebujete tlačiť plagáty, letáky alebo využívate iné formy direct marketingu, rozhodne sa oplatí aj vám pozrieť sa na ponuky polygrafických centier. V Bratislave medzi ne patrí napríklad Polygrafické centrum na Palisádach. Za ponuku od nich nedáte nič a každé euro ušetrené pri tlači letákov sa predsa počíta.