Raz sa pokazí každému…
Je naivné domnievať sa, že nám sa to nestane. Keď nám mobil slúži dobrých pár rokov, raz príde určite moment, že sa nám zariadenie vplyvom opotrebovania poškodí. Môžeme mať napríklad problémy s tlačidlom on/off alebo s tlačidlom Home button. Niekedy v mobile potrebujeme vymeniť stredový rám, zálohovať či obnoviť dáta alebo nainštalovať nový softvér. V mnohých prípadoch sa pracovníci v servisoch stretávajú s nefunkčným vibrovaním, dotykovým sklom či reproduktorom. Aj iPhone poškodený vodou dokážu v servise profesionálne „vyliečiť“.
Ako fungujú dobré servisy?
V dobrom servise sa okrem profesionálneho prístupu zamestnancov stretnete s bezplatnou diagnostikou zariadenia. Ak je navyše personál certifikovaný a pravidelne školený, máte istotu, že si platíte za kvalitne odvedenú prácu, a ak za ňu platíte v rozumných cenových hladinách, je to o to lepšie. Poobzerajte sa po servise, ktorý sa zaoberá vašou značkou telefónu. Najviac využívanými značkami sú už tradične zariadenia Apple, Samsung, Nokia, Huawei, Sony, Lenovo, LG alebo HTC.
Ide to aj na počkanie
Ak nejde o veľkú poruchu, v servise vám mobil opravia aj na počkanie. Môže pritom ísť o poškodený LCD displej, pokazenú prednú alebo zadnú kameru, problém s batériou či jej nabíjaním, poruchy reproduktorov alebo mikrofónu. V niektorých prípadoch je však nutné na výsledok čakať aj viac dní. Pokiaľ si opravu svojho zariadenia objednávate prostredníctvom internetu, mnoho profesionálnych servisov ponúka doručenie opraveného mobilu zadarmo, ale stretneme sa už aj s tým, že servis vyšle svojho pracovníka priamo k nám domov, čo je veľmi komfortné, keďže si nemusíme plánovať výlet do mesta a ušetríme tým kopu času. Na profesionalite pridáva aj fakt, že pri opravách mobilných telefónov servis využíva náhradné diely priamo od výrobcov.
Reklamný článok