X

Kuriér odzrkadľuje aj vašu spoločnosť: Vyberte si správne

Prevádzkujete internetový obchod a množia sa sťažnosti na príliš pomalú či nespoľahlivú dopravu? V tom prípade nastal najvyšší čas na zmenu kuriérskej spoločnosti. Zákazníkom totiž už nestačia len výhodné ceny či kvalita tovaru, ale potrpia si aj na úroveň kuriérskych služieb. Ak chcete na svojich zákazníkov urobiť dojem, začnite spolupracovať s dopravcom, ktorý vaše balíky dokáže doručiť na určené miesto včas a v poriadku. Ako si ho ale vybrať?

V súčasnosti na našom trhu pôsobí množstvo známych aj tých menej známych, menších firiem. Všetky sľubujú prvotriedne služby, no zďaleka nie všetky dokážu svoje sľuby dodržať. Ak nechcete riskovať zbytočné komplikácie, zamerajte sa pri výbere kuriéra na spoločnosti, ktoré v odbore pôsobia dostatočne dlho a ponúkajú široké spektrum služieb.

 

Je to o cene…

Pri výbere často býva najdôležitejším faktorom cena. Vo väčšine prípadov si kuriérske spoločnosti účtujú predovšetkým podľa dopravnej vzdialenosti. Iným modelom sú paušálne platby vo vymedzených zónach. To môže byť výhodným riešením pre spoločnosti sídliace na okrajoch mesta. Pri rozhodovaní sa zamyslite nad tým, ako často balíky posielate. Ak je zásielok naozaj veľa, vyberte si paušál.

 

…no nielen o nej

Nemenej dôležité je však aj to, ako sa kuriér správa, či je profesionálny, spoľahlivý, ústretový. Podstatná je aj včasnosť doručenia, pohotovosť dispečingu či citlivosť k zásielke. Neoddeliteľnou súčasťou by mala určite byť možnosť internetového objednania prepravy. V dnešnej dobe ide o samozrejmosť. Zákazníci tiež ocenia, ak majú možnosť sledovať svoju zásielku online, takže pri výbere kuriéra určite nezabudnite ani na to.

 

Aj keď si už vyberiete kuriéra, buďte ostražitý. Nezabudnite zbierať od zákazníkov spätnú väzbu na kuriéra. Pri zistení nedostatočnej kvality radšej opäť zmeňte kuriérsku spoločnosť. Predsa len podľa toho, ako sa kuriér správa, je hodnotená aj vaša firma.

Reklamný článok

FOTO: Bigstockphoto