Podľa čoho si vyberať prenájom kancelárie?
Každá spoločnosť potrebuje svoje administratívne zázemie. Miesto, z ktorého budú koordinované všetky činnosti firmy, kde sa budú uskutočňovať prípadné stretnutia s klientmi, a ktoré sa stane druhým domovom zamestnancov. Kancelárske priestory preto výrazne ovplyvňujú chod podnikania a sú preň nesmierne dôležité. Podľa čoho si teda vybrať vhodnú kanceláriu na prenájom tak, aby pre spoločnosť vytvorila ideálne podmienky na prácu?
Základom je dobrá lokalita kancelárie
Azda najdôležitejšie kritérium pri výbere kancelárie na prenájom je jej adresa. Tá by mala byť čo najbližšie k vašim klientom tak, aby sa k vám dokázali v prípade potreby veľmi rýchlo dostať. Zároveň dobre dostupná pre zamestnancov, čím ich uľahčíte dochádzanie do práce. Ak predmet podnikania súvisí aj s predajom tovarov, je ideálne, ak sa kancelárie nachádzajú v tesnej blízkosti skladov, čím výrazne zefektívnite a urýchlite vnútorné procesy v spoločnosti. V skratke teda ideálna lokalita kancelárskych priestorov môže predstavovať širšie centrum mesta alebo naopak, jeho okrajovú časť, ktorá však má dobré dopravné napojenie, ideálne aj na diaľnicu, je k miestu zabezpečená verejná doprava a má k dispozícií parkovisko.
Dbajte na to, aby mali prenajaté kancelárske priestory dostatočnú rozlohu
Ideálne kancelárske priestory na prenájom musia mať samozrejme optimálnu rozlohu. Tú musíte prispôsobiť počtu zamestnancov, ich nárokom na priestor, prípadne aj na skladovanie dokumentov či uskutočňovanie stretnutí so zákazníkmi. Príliš malé a preplnené kancelárske priestory môžu na zamestnancov pôsobiť depresívne, a tak výrazne znižovať ich pracovný výkon. Aj preto je potrebné vyhýbať sa podobnému scenáru prenájmom dostatočne veľkej kancelárie.
Dôležitý technický stav
Na pohodu zamestnancov a samozrejme aj na efektivitu ich práce pôsobí tiež charakter a vybavenie kancelárskych priestorov. Určite by sa aj vám pracovalo lepšie v novej a útulne zariadenej kancelárií, ako v starých a nie príliš funkčných priestoroch. Pri výbere prenájmu kancelárie sa preto snažte zhodnotiť jej technický stav a vybrať si len tú, kde je naozaj prvotriedny, prípadne sa majiteľ postará o jej upravenie na vaše štandardy. Doladenie detailov ostáva už na samotnom nájomcovi, a to výberom pohodlného a estetického zariadenia, ktoré zvýši reprezentatívnosť priestorov a vytvorí pohodlie pre zamestnancov.
Komentáre sú vypnuté, ale trackbacks a pingbacks nie.