X

Kvalitná tlač: Vieme, čo potrebujete, aby ste tlačili ako profesionáli!

Či už sa pohybujete vo svete reklamy, propagácie alebo tlačíte „vo veľkom“ pre svojich klientov, je dôležité, aby ste pracovali s tými najkvalitnejšími produktmi. Kvalitnú a odolnú tlač vám zabezpečia termotransfery alebo termolisy, ktoré dokážu v rámci tlače takmer nemožné! Vo svete ale aj u nás letia rôzne tlačené aplikácie na oblečení, ale aj netradičné motívy na ešte netradičnejšom materiáli, ktoré sa stávajú bežnou rutinou. Vďaka termotransferu môžete aplikovať nápisy, štítky, rôzne obrazce a motívy na vami vybratý materiál alebo povrch. Termolis sa postará o aplikáciu etikiet alebo nápisov aj na umelé materiály ako je polyester alebo polypropylén. O dokonalý rez sa zas postarajú rezacie plotre. Vďaka nim môžete orezávať tlačenú reklamu alebo vyrezávať želané tvary či obrazce do plastov, fólií alebo iných materiálov. Dokonalý a presný tvar výrezu – to dokáže len rezací ploter najvyššej kvality.

 

Hitom je 3D sublimácia

Pýtate sa, o čo ide? 3D sublimácia je iná ako bežné tlače – atramentová, laserová, pigmentová či latexová, ktoré patria medzi najpoužívanejšie spôsoby tlačenia. Netlačíte pri nej na papier, ale na predmety alebo materiály. Pri tomto spôsobe tlače sa kreslia obrazce, motívy alebo iné prvky podľa želania klienta. Sublimačná tlač sa prenáša na prenosný papier či fóliu. A výsledok? Ten sa „deje“ v termolise. Nie je problém tlačiť týmto spôsobom ani na obaly na telefón, na drevo, textil, poháre, šálky a rôzne iné povrchy. Takto upravené povrchy sú mimoriadne žiadané, preto by mali byť spracované kvalitne a profesionálne, aby sa dosiahol najlepší efekt.

 

Zaobstarajte si kvalitné súčasti pre profesionálnu tlač

Nezabudnite na sublimačný alebo iný vhodný papier, pásku a sublimačný atrament.  Základom kvalitnej a profesionálnej tlače sú nielen samotné „aplikátory“ ako termolis alebo termotransfer, ale aj spomínané drobnosti s tlačou súvisiace. Práve oni dokážu vytvoriť dokonalý, kvalitný a trváci výsledok tlače, ktorý splní predstavy zákazníkov v maximálnej možnej miere.

Reklamný článok